سرکچال

هفته پیش رفتم سرکچال. ساعت ۴:۳۰ از تهران راه افتادیم. ۶ از روستای سپیدستان آغاز راه کردیم. ابتدا فکر میکردیم با مشکل کم آبی مواجهه خواهیم شد چون  فقط زمستان به این منطقه آمده بودم و از وضعیت چشمه ها خبر نداشتم. خوشبختانه آب فراوانی در مسیر بود و مشکلی از این بابت نداشتیم. ساعت ۷:۳۰ به گوسفندسرا رسیدیم و کنار چشمه آنجا صبحانه خوردیم. کلا تو این برنامه تایم استراحتمون خیلی بالا بود.  یکساعت بعد حرکت کردیم و ۹:۳۰ به پناهگاه لجنی رسیدیم و  یال بالای پناهگاه را گرفتیم و رفتیم بالا.  این دفعه تصمیم گرفتیم تند تر بریم. نیم ساعته به قله سرکچال سه رسیدیم اما در عوض یکساعت استراحت کردیم.مناظر اطراف قله ها ی برج خلنو ها کلون بستک ازاد کوه و ... خیلی زیبا بود.

راهی قله اصلی سرکچال یک (۴۱۵۰) شدیم. فکر میکنم اونم بیست دقیقه طول کشید.

راه برگشت از شن اسکی بود و برای تجربه ای جالب. شن اسکی خیلی خوبی بود و در مدت زمان کمی به پناهگاه برگشتیم و بعد از ده دقیقه استراحت دو باره رسیدیم به جایی که صبح صبحانه خورده بودیم. ناهار شامل چهار نوع مختلف ماکارانی با طعم های مختلف و البته آشپز های حرفه ای!!!!!

بعد از ناهار هم از کوچه باغ ها برگشتیم به روستای سپیدستان. فکر میکنم ساعت ۶ بود. یعنی کلا برنامه ۱۲ ساعت طول کشید.

کوه دماوند.

سلام آنا جان اميد وارم خوب باشی من به روز شدم حتما ببين

محسن

اگر بدوي هم نيم ساعته نميشه به سركچال 3 شما يا سركچال يك رسيد.

فرهادی

صعود يا نشست مطلب جديد من در خصوص صعود دماوند سر بزن

کوه دماوند.

سلام آنا . اميد وارم خوب باشی. تو از قول من تو سايت بنويس که من به نمايندگی از وبلاگ نويسا صعود کردم. مرسی فعلا خدا نگهدار.

K2

سلام آنا چقدر متاسف شدم برای خودم وقتی که دکتر بهم گفت با اين وضعيت آلرژی و گرفتگی بينی نبايد تا درست شدن شرايط حتی تا ۳۰۰۰ متری هم بری . همه چيز رو برنامه ريزی کرده بودم جز اين يکی رو . اميدوارم بالاخره تا قبل از ۷۰ سالگی بتونم يه برنامه با شما و بقيه دوستای وبلاگ نويس بيام

محمد

سلام خسته نباشی استفاده کردم

لاف

يوهووووووووووووووو ! آنا دوباره . دوباره آنا . آنا دوباره مي نويسد . [گل][قلب][ماچ]